Gdy pada deszcz...

6 lipca 2009, 09:41

Władze dystryktu Papakura w Nowej Zelandii rozpoczęły drastyczną kampanię społeczną, przestrzegającą kierowców przed nieostrożną jazdą w czasie deszczu. Na billboardach widnieje twarz chłopca, która zaczyna ociekać krwią, gdy tylko spadną pierwsze krople wody. Zamieszczony pod spodem napis głosi: "Deszcz zmienia wszystko. Dostosuj się do pogody".



http://www.thorntons.co.uk/

Największy czekoladowy billboard świata

3 kwietnia 2007, 17:44

Brytyjska firma cukiernicza Thorntons zaprosiła przechodniów do konsumpcji olbrzymiego czekoladowego billboardu. Do jego wyprodukowania zużyto 390 kg wynalazku Azteków. Postawiony w Covent Garden znak zniknął w ciągu 3 godzin. A był naprawdę spory, bo jego wymiary wynosiły 4,4 na 2,9 m.


Problemów ginących zwierząt nie da się usunąć jak za dotknięciem śrubokręta

6 sierpnia 2013, 06:42

Agencja Contrapunto BBDO zaproponowała nietypową kampanię plakatową dla WWF-u. Zagrożone gatunki umieszczono w warsztatach samochodowych. Niedźwiedzie polarne, tygrysy czy nosorożce przestawiono z lotu ptaka. Wokół leżą narzędzia, czasem spod brzucha zwierzęcia wystają, jak spod naprawianego samochodu, czyjeś nogi.


Znaczki wideo na prezenty

20 listopada 2013, 15:20

Australia Post proponuje swoim klientom znaczki wideo, które powstały dzięki współpracy z agencją kreatywną Clemenger BBDO Melbourne.


Reklama na włosie

13 czerwca 2011, 10:45

W kwietniu br. powstała najmniejsza reklama świata. Ponieważ mierzy mniej niż 100 mikronów, trzeba ją wykonywać, korzystając z mikroskopu elektronowego. Projektantom z francuskiej agencji CLM BBDO przyszli z pomocą naukowcy z Uniwersytetu w Nottingham. Jak przystało na reklamę Gillette, napis wytrawiono na włosach z męskiej brody.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy